SeptemberMamma

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Therese Lindeberg - 25 juni 2011 15:16

Någon mer än jag som ibland kan känna sig utanför familjen? Att man ibland inte tillhör familjen? Känner sig som "Femte Hjulet"?


Det gör jag, och jag är trött på det. Jag har min lilla familj, Rasmus och Lars. Och vår hund Emelie och vår katt Zorro. Men jag vill ändå känna mig som en familjen till min mamma och syskon? Jag orkar inte kämpa längre. Orkar inte längre vara en person som jag egentligen inte är. Jag vill kunna få må bra någon gång! Kunna känna mig hemma någonstans. Men det gör jag inte. Inte i dagsläget i alla fall. Har varit lite så fram och tillbaka. Ibland har jag känt mig som en familjen och ibland inte. Är det så det ska vara? Är det så man ska känna titt som tätt?


 

Av Therese Lindeberg - 25 juni 2011 12:46

  Rasmus var så trött så han somnade i fåtöljen. Sötnosen ♥

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards