SeptemberMamma

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Therese Lindeberg - 20 juni 2011 14:36

Underbara Rasmus. Han har en sådan jobbig dag. Han kommer inte riktigt till ro. När han väl somnat, så sover han 5-10 minuter. Och är fortfarande trött. Jag vet inte riktigt vad det är. Men kan nog ha med att hans tänder är på väg. Men det är ledsamt för mig, som mamma, som inte kan trösta honom, för jag vet inte vad det är han tycker är jobbigt, eller vad det är som gör att han är så ledsen.


Men nu har han i alla fall somnat igen. Får se hur länge det blir denna gången. Han har inga problem med att äta. Och han kissar som han ska. Däremot har han inte bajsat idag, men det kanske kommer. Kanske är det att han har ont i magen, som gör att han är så ledsen och inte kan komma till ro? När han ligger i min famn, så sover han gott, men så fort man lägger honom i sin säng, så blir det genast bökigt för honom. Min lille Rasmus.

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards