SeptemberMamma

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Therese Lindeberg - 18 juni 2011 14:09

Ikväll ska jag, Rasmus, Lars och Emelie gå till svärmor och grilla. Lars ringde henne innan till henne. När dem hade pratat ett tag så frågade svärmor om vi ville komma dit och bli bjudna på grillat, för det var länge sedan de träffade oss. Jag tror nog att hon saknar Rasmus så mycket och det är honom hon vill träffa, och inte mig och Lars.  . Nej, skämt å sido. Klart de vill träffa mig och Lars också, men de ser nog mest framemot att då träffa lilleman. Lilleman, som inte är så liten längre. Åh, tiden går alldeles för fort.


På onsdag nästa vecka ska jag och Rasmus vara på barnkirurigmottagningen. Kirurgerna och läkarna ska titta på hans bråck han har. När vi var på neo i tisdags så tittade läkaren Ann och sjuksköterskan Christina på honom och de tyckte att bråcket hade blivit större och snoppen så lite onormal ut. Så kanske blir det operation IGEN, men det är inte säkert. Får hoppas på att det inte är onormalt och att det ser bra ut. Men bättre att åka dit och få det kollat en gång för mycket än en gång för lite.


Nej nu ska jag avsluta detta inlägg och gå och duscha. Göra mig ordning för grillningen hemma hos svärmor och styvsvärfar. Även fast det kanske inte är så mycket väder för grillning, men det löser sig alltid.    

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards