SeptemberMamma

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Therese Lindeberg - 9 juni 2011 22:29

Ja, nu sitter jag i mammas soffa vid min brors dator, och Madde sitter i den andra soffan framför sin dator, med sin dotter Isabella som ska sova, och Emelie bredvid sig på andra sidan. Hennes man Jocke är i köket och gör nått. Tar lite Loka antar jag.


Rasmus ligger i vagnen och sover. Han sover, förhoppningsvis, för natten nu. Men jag tror att han kommer vakna tidigt imorgon, eftersom han inte sover hemma i sin säng. Älsklingen är hemma och sover nu. Han var här innan, och grillade med oss andra. Men då får han en lugn och skön natts sömn. Så är han utvilad imorgon när han ska till jobbet.


I helgen är ingenting inplanerat. Förutom på söndag, då det är middag och bingolotto som det är varje söndag. Men denna gången är det säsongsfinal. Sedan är det uppehåll under sommaren. Kanske kan man vinna något på söndag, för en gångs skull? Men det man nog bara drömma om.


Ja detta var en liten uppdatering om dagen. Det är ett tråkigt inlägg utan bilder, smilisar eller film, men eftersom jag sitter vid min brors dator, så blir det så. Finns inga bilder på hans dator som passar in i detta inlägg.


Ni får ha det så bra. Nu ska jag ta mig en nattacigg, borsta tänderna och sedan gå och nanna tror jag. Jag är ganska trött.


Sov gott underbara vänner och läsare!

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards