SeptemberMamma

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Therese Lindeberg - 1 maj 2011 13:29

Igår åkte jag, Lars och Rasmus till Mamma för att det var Valborg. Istället för att mamma skulle sitta själv, så tänkte vi att vi skulle åka dit. Ja Lotta och Niklas var där ju också. Vilket var trevligt! Som alltid.


Men föga vad förvånad och överraskad jag blev, när min syster Madde och hennes man och deras 2 barn var hemma hos mamma. De jäkla tanterna hade kokat ihop detta sedan, ja jag vet inte när.


Skulle inte bli förvånad om det dök upp bilder på Facebook på mig sen.


Men en glad överraskning var det!


Nu vaknade min son, så nu måste jag ta honom! Ha en fortsatt trevlig dag mina vänner och läsare!

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards