SeptemberMamma

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Therese Lindeberg - 8 april 2011 11:58

Åh, jag har egentligen ingenting att skriva om, men tänkte att jag får slänga in ett litet inlägg i alla fall. 


Ska snart få tummarna ur och gå och duscha. Sedan ut med hunden. Vänta på att Rasmus ska vakna, ge honom lite mat, sedan bege oss till Åsa. Vi har lite att diskutera hon och jag. Men vad, det är hemligt!   


Var hemma hos Åsa igår också och hjälpte henne lite i lägenheten. 

Rasmus var ju med såklart. 


Här får ni två fina bilder på Rasmus och en av Åsas valpar. Min favorit av de 4 valparna som Troja fick.


Rasmus myser med en av Åsas valpar. Så sött. 

 

Lilla valpen pussar på Rasmus. 

 

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards