SeptemberMamma

Alla inlägg under februari 2011

Av Therese Lindeberg - 18 februari 2011 15:02

   

Body: H&M (Fick den av barnskötare när Rasmus låg inne på Neo)
Byxor: H&M
(Fick den av barnskötare när Rasmus låg inne på Neo)

Av Therese Lindeberg - 18 februari 2011 12:43

Något som gör mig riktigt upprörd är när sk vänner inte kan acceptera att man har mer än en vän! Personen blir sur och gnällig när man skriver något fint om någon annan vän man har.
Tar allt man säger på fel sätt. Tar bort en från facebook och msn och blockar en. Kan inte ta en riktig diskussion utan att personen säger "Jaja skitsamma, jag orkar inte bry mig mer. Jag pallar inte."


Personen säger att man utnyttjar en och bla bla bla!
Det enda personen vill, är att man ska tycka synd om denne.


Ja, det är en speciell person jag skriver om, men vill inte ta upp namnet här. H*n vet själv vem h*n är.


Men det är något som gör mig upprörd. Att jag ska behöva förklara för denne person och att jag ska behöva försvara mig in för denne.

Nej jag är trött på att lägga ner energi på denne person. H*n har gjort sitt i mitt liv. Jag har gett denne person såååå många chanser, men nu är det slut med det. H*n är en energislukare! Sådana klarar jag mig utan!

BVC

Av Therese Lindeberg - 18 februari 2011 11:58

Har varit på BVC idag och mätt och vägt Rasmus.

Hans vikt är numer: 4120 gram 4420 gram

Hans längd är numer: 49 cm 50 cm

Hans huvudomfång är numer: 36,5 cm 37 cm

De överstruckna siffrorna är från 11/2-11


 

BVC
Av Therese Lindeberg - 17 februari 2011 20:57


1 år och 3 månader tillsammans idag Och måååånga fler ska det bli!!!

Jag älskar dig!

Vi har en son tillsammans, och ni två är de som betyder mest för mig!

Av Therese Lindeberg - 17 februari 2011 20:03

Kommer att sluta blogga helt.

Av Therese Lindeberg - 15 februari 2011 17:15

Igår var Annica här och hälsade på! Det är alltid lika roligt när hon kommer och hälsar på. En av Rasmus blivande faddrar.    Tog lite bilder på henne och Rasmus, när hon matade Rasmus. Och här kommer dem:


Härlig blick från Annicas håll.


Mm, gott med mat!


Och så det härliga leendet från älskade Annica fick vi också med

 

Av Therese Lindeberg - 15 februari 2011 16:41

Mina favoritplagg är följande:

1. Mina jeansleggins

2. Min militärtunika

3. Min vita tunika med en tecknad tiger på.

4. Min svarta klänning.

5. Min systers vita byxor.


Mer än så blir det inte på denna listan. Det var ju 5 favoritplagg, och dem har jag nu tagit upp. Ett tråkigt inlägg jag vet   


Senare idag, kommer en "Dagens Rasmus Outfit" Det var några dagar sen jag gjorde det. Så kanske ni har något att se fram emot.

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning


Ovido - Quiz & Flashcards