SeptemberMamma

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Therese Lindeberg - 24 februari 2011 09:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese Lindeberg - 24 februari 2011 08:55

Oj, jag har många bra minnen. Jag vet inte riktigt hur jag vilket jag ska välja.


Jag har en vän, Madde heter hon. Vår relation har varit som en bergochdalbana, men Madde har alltid funnits i mitt hjärta. När Madde bodde hos mig och min x-man under en period, så var jag och Madde uppe hela nätterba och bara pratade! Vi snackade om allt mellan himmel och jord. Vi skrattade åt och med varandra så vi nästan kissade på oss. Det är ett minne jag har, och som ligger mig varmt om hjärtat! Madde, det kanske inte alltid märks eller syns,  men jag älskar dig, och du kommer alldit att ha en speciell plats i mitt hjärta!   


 

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards