SeptemberMamma

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Therese Lindeberg - 22 februari 2011 16:46

  

Jag ska börja med "Veckans Ros" och jag börjar med att dela ut en med en gång. Så varje tisdag från och med idag, får ni se vem som får "Veckans Ros". Och denna veckans ros går till Marica. Det är en tjej som jag träffade när vi låg inne på Neo med Rasmus. En härlig tjej som jag verkligen har fastnat för. En härlig tjej. Hon är som mig. Vi kompleterar varandra på ett speciellt sätt. Och nästa helg ska jag och Rasmus åka upp till Karlskrona och hälsa på henne, hennes sambo och Rasmus flickvän Felicia!   

Jag älskar dig Marica!

Av Therese Lindeberg - 22 februari 2011 16:30

Här är Rasmus "flickvän" Alice, som vi träffade på avd 65 när Rasmus låg inlagd pga sin ljumksbråcksoperation! Rasmus och Alice, skulle varit jämngamla om Rasmus hade fötts när han skulle. :) Ser ni skillnaden? Skiljer bara 1 månad mellan dem, tror jag! Isabella, rätta mig om jag har fel!   


 

Ni är grymt saknade Alice och Isabella! <3

Av Therese Lindeberg - 22 februari 2011 13:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese Lindeberg - 22 februari 2011 13:29

Något som får mig att gråta det är när jag tänker på min mormor som inte längre finns bland oss. Mormor var min ledstjärna i livet. Det var hon som fick mig att orka leva vidare. Det var hon som lyssnade på mig när jag behövde någon att prata med. Det var hon som gav mig råd och tips när jag behövde det. Bara att jag skriver om det här, får mig att gråta! Mormor stod mig närmast i livet när jag var yngre! Men jag vet att hon har det bättre nu och hon slipper lida något mer. Och jag vet att hon ser ner på mig och ser att jag har klarat mig bra i livet. Ibland kan jag känna hennes närvaro här hemma. Jag pratar med henne ibland när jag känner att jag behöver det. För jag vet att hon lyssnar, även om hon inte finns här hos mig fysiskt. För jag vet att hon finns hos mig själsligt! Nu kanske det är många som kommer att säga, att det inte finns själar och sånt "trams", men jag tror på det, och låt mig få tro på det då! Jag är inte mindre värd för det!


 

Mormor, jag älskar & saknar dig!
Men jag vet att du finns där och tittar ner på mig!
Du ger mig styrka när jag behöver det!

Av Therese Lindeberg - 22 februari 2011 13:09

 

Body: Fick den av farmor Eva. vet inte var hon köpt den.
Byxor: Från Ullared

Strunpor: KappAhl i Lund

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards