SeptemberMamma

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Therese Lindeberg - 19 februari 2011 22:58

Jag tackar för alla som deltog i frågestunden! Jag kommer att svara på alla frågor imorgon. Nu är jag så trött så att jag ska gå och lägga mig. Har ju en liten bebis som kommer vakna inatt och vill ha sin mammas (eller pappas) uppmärksamhet. Så då vill man gärna vara så pigg man kan vara.   


Så nu säger jag:


 

Av Therese Lindeberg - 19 februari 2011 13:42

 

Nu hade jag tänkt ha en liten frågestund igen. Eftersom den förra inte gick något vidare, så gör vi ett nytt försök!


Jag vill att ni ställer massor av frågor! Inga frågor är för tråkiga, konstiga eller generande! Så se till att ställ en massa frågor nu! Då blir Therese glad!


Frågestunden håller på till klockan 20:00 ikväll! Så, nu ser jag fram emot att få en massa kommentarer med massor av frågor! :) Och ni får vara anonyma om ni inte känner för att visa er namn!

Av Therese Lindeberg - 19 februari 2011 11:12

Något som känns bättre? Ja vad kan det vara? Ganska mycket om jag tänker efter. Jag mår bättre i mitt mående sedan jag lämnade L. Jag har fått en underbar son tillsammans med min älskade. Jag har underbara vänner som jag vet finns där och ställer upp för mig. Jag har ett helt fantastiskt liv!


Min förlossningsdepression börjar bli bättre, även om jag har en lång väg kvar. Jag skäms inte för att gå och prata med psykolog. Jag mår helt enkelt bättre. Och det är en otroligt skön känsla!


Jag har lämnat det gamla bakom mig, och börjat om på nytt! Det är så skönt!


 


Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards