SeptemberMamma

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Therese Lindeberg - 13 februari 2011 13:20

Hm, det finns mycket jag ångrar. Men det jag nog ångrar allra mest är att hoppade av gymnasiet 2 månader innan studenten! Det finns många olika anledningar till varför jag gjorde det, men som jag inte tänker ta upp här. Det räcker med att jag ångrar det.


För hade jag inte gjort det, så hade jag kanske haft ett bra och välbetalt jobb idag. Men skam den som ger sig.

Jag har ju faktiskt haft ett par jobb som jag trivts på. Bland annat ett som personlig assistent. Jag vill jobba med äldre helst. Men att jobba som personlig assistent är inte helt fel det heller.


Sedan finns det ju såklart fler saker som jag ångrar här i livet. Men det kan vi ta i ett annat inlägg. Detta får räcka för nu!

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards