SeptemberMamma

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Therese Lindeberg - 12 februari 2011 15:00

Idag var vi på kalas hos Cecilia som fyllde 20 år igår. Det var mycket trevligt. Vi åt tårta och bullar och drack en massa kaffe och snackade en massa. Inte ofta man är på sådana här tillställningar, men när vi väl är det så är det trevligt. Alltid roligt att komma hemifrån!


Rasmus var ju dagens höjdpunkt för de flesta. De som var där, hade ju inte träffat eller sett Rasmus sedan han föddes. Eller ja, inte ens då. Bara på bild. Någon som blev extra glad och lycklig, var "farmor" Lena.

Jag var tvungen att föreviga ögonblicken när hon höll i Rasmus. Hon såg så lycklig och glad ut!   

Jag älskar blickarna mellan "farmor" och Rasmus.

 


Rasmus ser så förvånad ut. "Farmor" bara ler.

 

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards