SeptemberMamma

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Therese Lindeberg - 11 februari 2011 13:15

Oj, detta var svårt. Men jag försöker i alla fall. Kanske inte kommer på 5 saker på varje del, men någon ska jag nog kunna komma på.



5 saker jag vill lära mig:

  • Sjunga. Jag sjunger som en jäkla kratta. Inte konstigt att min älskade son blir ledsen när jag sjunger för honom.
  • Måla. Helst skulle jag vilja kunna måla landskap och porträtt.
  • Designa egna kläder.
  • Jag vill lära mig att våga ringa till olika företag. Jag har sådan fobi för det.
  • Kunna göra bloggdesigner! ;)

5 saker jag velat lära mig, som jag nu kan:

  • Att våga säga nej. Innan hade jag JÄTTESVÅRT att säga nej. Idag har jag lärt mig, att säga Nej, utan att få dåligt samvete eller få skuldkänslor.
  • Att ta mig själv i första emellanåt. Innan tänkte jag på alla andra än mig själv. Det gör jag inte längre. Och jag är glad att jag har lärt mig det, för det är tack vare det som jag vågade lämna min x-man.

Ja jag kan inte komma på något mer, men det kanske kommer senare. Jag har i alla fall tagit med de 2 mest aktuella sakerna på saker jag velat lära mig och som jag nu kan. Nu kanske det inte var riktigt det dem hade tänkt sig, men man tolkar det på sitt eget sätt, och så här tolkade jag den här "uppgiften".

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards