SeptemberMamma

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Therese Lindeberg - 10 februari 2011 21:54

Tog kort på Rasmus innan idag när han låg och sov så gott.   Här kommer dem:


  Visst ser det mysigt ut?  

Av Therese Lindeberg - 10 februari 2011 13:09

   

Body: H&M (Fick den av en som vi träffade på sjukhuset under tiden Rasmus var där)
Byxor: H&M
(Fick den av en som vi träffade på sjukhuset under tiden Rasmus var där)

Av Therese Lindeberg - 10 februari 2011 10:27

   Mitt favoritminne är första gången jag och Lars var tillsammans. När det var Alla Hjärtans Dag. Jag hade ALDRIG fått något, inte ens ett kort på Alla Hjärtans Dag av någon. Men jag blev mäkta glad när min älskade Lars kom med 3 röda rosor och en Aladdin Chokladask till mig på Alla Hjärtans Dag den 14 februari 2002. Jag blev riktigt glad. Det minnet kommer jag ihåg inu och det känns som om det var igår. Jag kommer aldrig att glömma det. Jag var så kär och så lycklig! Och det är jag även nu. Jag kan inte leva utan min älskade sambo/fästman och min son! Dem är mitt allt!   


 

Av Therese Lindeberg - 10 februari 2011 09:27

Tidigare, innan jag fick Rasmus så tyckte jag det var roligt att tvätta. Ja det gör jag nu också iofs, men det är lite jobbigare nu. För man kan ju inte lämna den lilla hemma själv för att gå ner i tvättstugan. Men hur gör man då om ens lilla älskling sover och det är dags att gå ner i tvättstugan? Man vill ju ogärna väcka dem, för då kan det ta flera timmar innan de somnar igen.


Och eftersom jag är hemma själv om dagarna och det sällan finns tid när Lars är hemma, så måste jag ta med mig Rasmus ner i tvättstugan, oavsett om han sover eller ej. Och om Rasmus precis somnat när det är dags att gå ner i tvättstugan, så tar det flera timmar innan han somnar igen. Det är ju lite taskigt/jobbigt/tråkigt att det blir så.


Finns det någon som har råd och tips på hur man kan göra? Jag hade gärna velat ha en tvättmaskin och torktumlare i lägenheten, men den vi har är för liten för att ha tvättmaskin och torktumlare i. Snälla, jag behöver verkligen hjälp med det här!


 

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards