SeptemberMamma

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Therese Lindeberg - 6 februari 2011 21:05

Min älskade sons lilla fot :)

 


Min älskade son! Han är verkligen gudomlig!

 

Av Therese Lindeberg - 6 februari 2011 19:00

Nu blir det middag och bingolotto!    

Av Therese Lindeberg - 6 februari 2011 14:28

     

Klädeskombinationen som Lars kallar "Karateklädslen".

Body: KappAhl
Byxor: KappAhl (De börjar dock bli för små.)

Av Therese Lindeberg - 6 februari 2011 11:50

Åh, jag har såååå många drömmar. Men den största drömmen har slagit in! Att jag skulle få bli mamma till en underbar son eller en underbar dotter! Nu fick jag en underbar son som jag älskar över allt annat!


  

En annan dröm jag har är att jag och Lars flyttar till hus. Helst en gård där vi kan ha hästar och en massa djur! Jag älskar djur! En gård där våra hundar och katter kan springa omkring. Där barnen våra kan leka, utan att man behöver vara rädd för att de ska springa ut på vägen och bli påkörda!


Drömmen om att få gifta mig. Jag har ju redan varit gift en gång, men idag, kan jag med handen på hjärtat, säga att jag ångrar det. Det gick för fort allting. Mannen jag var gift med, visade sig att inte vara den mannen jag gifte mig med.
Men jag drömmer om ett litet bröllop med min älskade Lars. Och ja, det kanske blir av, eller man kan säga, att även den drömmen håller på att slå in.   


 


En sista dröm jag har, det är att få träffa min mormor igen! Jag saknar henne sååå otroligt mycket! Hon var min ledstjärna här i livet! När hon lämnade jordelivet, så rasade hela min värld samman. Men sakta så började jag komma tillbaka till livet och jag började våga leva igen. Men det går inte en dag utan att jag tänker och saknar min mormor! Jag vill så gärna träffa henne igen!


 
   [Mormor, jag saknar dig så det gör ont! Kom tillbaka till mig!]   

Av Therese Lindeberg - 6 februari 2011 11:21

1. Säg tre saker du gillar med dig själv: Mina ögon, mina bröst & mina mage.

2. Säg tre saker du inte gillar med dig själv: Mitt hår, mina fötter & mina öron

3. Säg tre saker ingen vet om dig: Jag kan tyvärr inte ta det här, för det är för känsligt.

4. Säg tre personer som betytt mycket för dig: Mormor, Nathalie och Cezilia

5. Säg tre saker du önskar att du inte varit med om: Min mormors bortgång, rättegångar & att jag gifte mig efter bara 5 månader.

6. Säg tre av de bästa sakerna som hänt dig: Att ha fått min son, Att vara förlovad med Lars & att ha adopterat en hund (Emelie) från Spanien.

7. Säg tre färger du gillar bäst: Rosa, Svart & Lila

8. Säg tre saker du inte kan leva utan: Min son, Min Sambo & min mobiltelefon

9. Säg tre personer som gått bort som du vill träffa igen: Mormor, Farfar & Ragnar

10. Skicka vidare den här till tre personer: Ida Rodriguez, Marika Hansen & Twiggzy

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards