SeptemberMamma

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Therese Lindeberg - 3 februari 2011 18:25

Nu när Rasmus är hos sin farmor, så passade jag på att ta ett låååångt varmt efterlängtat bad! Annars hinner man ju inte ta ett låångt varmt bad, när man har Rasmus hemma. Då får man nöja sig med en dusch. Det kändes så skönt! Åh vad jag njöt! Annars, när Rasmus inte är hemma, så kan jag inte riktigt slappna av, men idag kunde jag. Och det var en riktig lättnad.


  Och levande ljus hade jag också. Det var så  mysigt. Istället för att ha taklampan tänd. Nu känner jag mig som pånyttfödd igen.  

Av Therese Lindeberg - 3 februari 2011 12:28

Jag tänkte höra hur många som skulle vilja ha "Dagens Outfit" på Rasmus? Istället för att ha "Dagens Outfit" på mig.


Eller när jag tänker efter, det är ju min blogg så jag gör vad jag vill   Så här får ni "Dagens Outfit" på Rasmus.


 

De blåa "hängslebyxorna" som Rasmus har på sig, har Lars haft när han var liten. Och Rasmus passade så bra i dem.

Så söt han är :)

Mitt lilla   

Av Therese Lindeberg - 3 februari 2011 10:51

Detta är nog något av det svåraste man kan svara på. Men jag ger mig på ett försök.


5 saker jag tycker om med mig själv:

  • Att jag är en bra mamma
  • Kreativ
  • Att jag är en bra vän
  • Bra på att visa att jag älskar de jag verkligen älskar
  • Omtänksam mot mina nära och kära.

5 Saker jag inte tycker om med mig själv:

  • Att jag är för snäll
  • Att jag är för godtrogen
  • Att jag blir lätt irriterad
  • Att jag tar åt mig för lätt
  • Att jag är för känslosam

Ja, det finns fler saker på den sidan jag INTE tycker om med mig själv, men det var ju "bara" 5 saker, så detta får räcka!

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards