SeptemberMamma

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Therese Lindeberg - 2 februari 2011 22:42

Jag har en del favoritbloggar som jag följer. Jag kommer att lista dem här:


  • Ida Rodriguez: Hennes blogg följer jag varje dag. Hennes dotter föddes också för tidigt. Hennes dotter Xana och Rasmus låg i samma sal i stort sett hela tiden. Ida, var ett riktigt stöd för mig, när Rasmus hade det som värst. Jag hoppas att hennes och min vänskap aldrig tar slut. Ingen förstår mig som henne.
  • Marica Fjompan Andreasson: Henne träffade jag också inne på Neonatal i Lund. Vi hann inte träffas mer än 1 eller 2 gånger, för hon och hennes dotter Felicia skulle åka hem till Karlskrona igen. Men hon lämnade en fin lapp till mig, så nu har vi varandras nummer och facebook. Hon och Ida, vill jag aldrig förlora kontakten med. De vet ju hur det är att ha ett för tidigt fött barn.
  • Marica Hansen: Marica är en tjej som jag har känt i 6, snart 7 år. I hennes blogg skriver hon om allt möjligt. Men framför allt om sitt liv, sitt mående och sin längtan efter ett kärlekesbarn med sin make Patric.
  • Micha: Är en ung tjej på 15 år. Hon blev gravid som 14 åring. Hon skriver om sitt liv som ung mamma och hur det var när hon väntade hennes och Kevins dotter Kelly Rose.

Det finns fler bloggar jag följer, men detta var bara ett urval av alla de jag följer. Hade jag listat alla hade det tagit hela natten. Och jag har en liten son som verkar ha ont i magen och inte riktigt kan slappna av. När han väl somnat, så vaknar han igen efter bara några minuter. Tur jag har kunnat vila lite idag, så att jag inte är så trött. Känner på mig att det blir en lång natt!

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards