SeptemberMamma

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Therese Lindeberg - 23 januari 2011 10:06

Jag har funderat en hel del på om jag ska ha en tjejkväll. Jag har kommit fram till att jag vill ha en liten tjejkväll, men frågan är: Vem/vilka vill komma? Hade varit roligt att veta hur många som skulle varit intresserade av att komma på en tjejkväll. Efter att jag fått svar på hur många som kan tänka sig att komma, så ska jag planera vidare! Så snälla: Kommentera detta inlägg om just Du känner för att komma på en tjejkväll hos mig.


En tjejkväll kan innebära att man typ har lite roligt hemma först, för att sedan dra ut på krogen för att ta någon drink och dansa.


Många kanske tycker det är olämpligt, för mig som mamma, att göra något sådant här, men varför det egentligen? Rasmus har väl en pappa som kan ta hand om honom? Jag kan väl få lov att unna mig en sådan här kväll? Det är inte ofta jag hittar på något, och jag känner att det är dags att göra något nu.


 

Kom gärna med förslag på vad som kan ske på en tjejkväll.
Vad vill just Du, hitta på?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards