SeptemberMamma

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Therese Lindeberg - 22 januari 2011 18:58

Det är mycket intressant det som hänger ovanför mitt huvud.   

Detta är första gången som vi testade detta, och man ser faktiskt hur han riktigt tittar efter leksakerna som hänger där uppe!

Vår lilla kille börjar verkligen bli stor!   

Tiden går för fort.   


Var på BVC igår också. Det glömde jag ta upp   

Rasmus hade inte gått upp så mycket i vikt.

Men inget oroväckande.

Hans vikt är numer: 3700 gram

Hans längd är numer: 47 cm

Hans huvudomfång är numer: 35,5 cm

BVC
Av Therese Lindeberg - 22 januari 2011 18:31

Jag är äldst av 6 syskon. Min bror Dennis 16 år, min syster Lotta 25 år, min syster Sandra 23 år, min bror Andreas 17 år och min syster Camilla 20 år.


Syster Lotta - Jag och Lotta har alltid haft ett bra förhållande till varandra. Visst har vi bråkat som syskon ska göra, men hon har alltid funnits där för mig. Jag kanske inte alltid har uppskattat det, men jag vet att hon älskar mig i alla fall. Jag älskar henne också.


Syster Sandra - Jag och Sandra har varit som katt och råtta. Och ett tag så pratade vi inte med varandra på ca 1½ år. Och det var mycket som låg bakom. Idag, är vi tajtare än vi någonsin varit! Och det hoppas jag håller i sig. Det enda som är tråkigt är att hon bor 54 mil ifrån mig. :( Älskar dig Sandra!


Bror Dennis - Ja, vad ska man säga? Jag och Dennis har alltid varit tajta. Han är en riktig sportkille, som älskar att spela fotboll, innebandy, ishockey, bowling med mera. Jag minns inte alla sporter han har testat. Men det som han har fastnat för mest, är nog bowlingen. När Dennis har mått dåligt, så har han alltid vänt sig till mig, eller till sina andra syskon. Jag älskar min bror!


Syster Camilla - Första gången jag träffade Camilla var när hon var en liten bebis. Jag har ett kort på henne och mig, när jag sitter och matar henne. Sedan tappade vi kontakten, och jag vet inte riktigt varför. När jag flyttade tillbaka till Skåne, så letade jag upp min pappa igen. Och då fick jag även kontakt med Camilla. Första gången vi träffades efter att jag flyttade ner till Skåne igen, var på hennes 20 års dag.


Bror Andreas - Kommer inte ihåg om jag träffade honom när vi var små. Men jag träffade honom på Camillas 20 årsdag. Jag känner inte honom så bra, men jag hoppas att vi kan bilda en fin kontakt med varandra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards