SeptemberMamma

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Therese Lindeberg - 21 januari 2011 15:46

Mami - Min mamma heter Kerstin och är född 1962 den 27 maj. Mamma är mitt allt! När jag var mindre och fortfarande bodde hemma, så var vi som katt och råtta. Vi bråkade - om precis allting! Men ju äldre jag har blivit, desto mognare har jag blivit. Och så även ändrat attityd mot min kära mami! Sedan jag fick min älskade son, så har vi kommit varandra närmre än förut. Jag kan inte tänka mig ett liv utan min älskade mamma!   


  Mamma på Julafton med sitt barnbarn i famnen.


Papi - Jag vet inte så mycket om min pappa. Jag har fått höra olika versioner om vad som hände mellan honom och mamma, så jag låter det vara osagt. Varför dra upp gamla sår i onödan? Min pappa heter i alla fall Kent och är född 1962 den 28 juni. Vi har haft kontakt till och från, men det kan ha gått flera  år mellan varje gång. Idagens läge, har jag och min pappa kontakt igenn. Och denna gången ska det vara för gott. Inte minst för min skulle, utan för Rasmus skull. Han har ju rätt till sin morfar, och han har inte gjort något i detta. Även om jag och pappa inte haft kontakt hela livet, så älskar jag min pappa!   


 

Min pappa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards