SeptemberMamma

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Therese Lindeberg - 20 januari 2011 16:21

Snart kommer det som ni alla längtat efter. Eller ja, längtat och längtat. Men i alla fall som flera av er, mina läsare har frågat efter!
Det kommer snart att komma upp bilder på mig, Rasmus och Lars när vi var små, så ni kan jämföra vem av oss (Mig & Lars), som Rasmus är mest lik! Vad skulle ni säga om det?

Det stora problemet just nu, är att välja ut ett bra kort på Lars. Där är så många fina att välja mellan!   Men det ska säkert gå bra!


Så håll utkik! Någon gång under dagen/kvällen kommer det att finnas kort på oss alla 3 som små bebisar!   


Av Therese Lindeberg - 20 januari 2011 13:03

Detta är ingen svår fråga egentligen. För min första kärlek är faktiskt min nuvarande sambo Lars.


Vi träffades för första gången år 2002 och vi var tillsammans i 6 månader då. Han var verkligen mitt allt. Han behandlade mig som den jag är. Jag kunde vara mig själv tillsammans med honom. Tyvärr träffades vi inte så mycket. För han hade skolan att tänka på och jag hade min skola och sommarjobb att tänka på. Så det tog tyvärr slut efter 6 månader.   


Sedan så flyttade jag till Stockholm till min dåvarande pojkvän. Det tog slut efter 2 år. Sedan träffade jag en man, som jag även gifte mig med. Vi var gifta i 4 år. I oktober år 2009 så lämnade jag honom och begärde skilsmässa. Jag hade inte mått bra på väldigt, väldigt länge. Jag hade stannat för länge redan.


Sedan i november, så träffade jag Lars av en ren slump. Jag loggade in på min gamla msn, och Lars var inloggad. Vi började prata och vi bestämde träff några dagar senare. Det var lite nervöst att träffa honom igen efter så många år, men det gick bra. Vi hade några "dejter" innan vi "bestämde" att det var han och jag. Så den 17 november blev vårt datum.   


Vi hade varit tillsammans i 5 månader, när jag kände att jag bara "måste" göra ett graviditetstest, för jag kände att det var något som inte stämde. Och testet visade ett starkt plus! Testet gjordes den 21/4-10.

    Efter 5 månaders förhållande så skulle jag och Lars bli föräldrar. 


Lars är mitt allt! Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom! Jag är så otroligt glad för att jag och Lars träffades igen! Det var nog ödet. Om det finns något sådant. 1 år & 2 månader har vi nu varit tillsammans, och flera år till ska det bli!   


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards