SeptemberMamma

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Therese Lindeberg - 18 januari 2011 15:14

Jag saknar Dig! Vi fick kontakt för minde än ett år sedan, pratades vid i någon månad. Sedan blev det tyst. Fanns dock orsaker till det. Nu, har vi kontakt igen. Och det är jag verkligen glad för. Låt det nu vara så. Var nu delaktig i mitt, Lars och Rasmus liv! Vi glömmer det gamla och börjar om på nytt. Lär känna varandra på nytt! Det är inte mer än rätt. Om inte för min skull, så för din egen och framförallt för Rasmus skull!

 

   Pappa, jag älskar dig, och vill inte förlora dig igen!   

Av Therese Lindeberg - 18 januari 2011 11:49

Rasmus är verkligen trött här. Men han vägrar somna. Men så fort man ger honom nappen så tystnar han, ett litet tag, sedan spottar han ut nappen igen och blir jätteledsen. Och så håller det på.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards