SeptemberMamma

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Therese Lindeberg - 17 januari 2011 23:24

Jag har inte så mycket att skriva om i bloggen. Inget intressant i alla fall. Jag har tappat läsare och ingen som kommenterar här heller. Även om jag har bloggen främst för att ventilera mig, så är det inte roligt längre. Inget är roligt längre. Jag har känt så här ett bra tag. Och jag vet ärligt inte vad jag ska ta mig till. Vad jag ska göra. Jag försöker att slappna av och inte tänka så mycket, men det är lättare sagt än gjort. Skönt att jag ska få prata av mig imorgon.


Rasmus farfar kom på besök i fredags. Första gången sedan Rasmus kom hem från sjukhuset. Han har inte hållit i Rasmus förut, men i fredags blev det premiär. Och oj vad stolt han var! Det riktigt lös om honom, när han satt där med en skrikandes Rasmus i famnen.   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards