SeptemberMamma

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Therese Lindeberg - 12 januari 2011 22:56

Rasmus tränar sina muskler och försöker att krypa iväg. :) Han är väldigt stark för att vara så liten. Det har vi fått höra från alla. :)


Av Therese Lindeberg - 12 januari 2011 20:14

Kan man sova mer avslappnat än så här?

Åh jag vill bara krypa ner och mysa med honom.


Mitt lilla   !

 

Av Therese Lindeberg - 12 januari 2011 19:05

Mysigt att ligga på magen och träna musklerna.   

 

Även mysigt att ligga på magen och samtidigt försöka äta upp sin hand.   


Han säger: "Jag var hungrig här, men det tog sådan tid innan jag fick mat, så jag tjuvstartade med att försöka äta min hand"   


  Gullunge är han!   

Av Therese Lindeberg - 12 januari 2011 11:40

Varför kan man inte hålla sig till sanningen? Både bland vänner och familj? Nej det kanske är för mycket begärt. Jag är så trött på att få höra lögn efter lögn. Speciellt när det kommer från en familjemedlem. Varför kan man inte bara säga som det är? Nej, det är ju så svårt.


Jag trodde på allt du sa, men det skulle jag inte har gjort. För nu har jag fått reda på att det inte alls är så som du sa. Hur kunde du? Varför kunde du inte hålla dig till sanningen och berätta hur det låg till? Nej då. Du var tvungen att ta till lögner.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards