SeptemberMamma

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Therese Lindeberg - 11 januari 2011 20:58

Det var ett par stycken som gissade på vikt och längd. Tyvärr var det ingen som hade helt rätt på vikten, men den som var närmast gissade på 3420 gram.


Sedan har vi då längden. Jag hade skrivit fel i längden från början. Det ståd 35,1 cm, men det var fel. Det skulle stå 45,1 cm. Så ni som har gissat på längden, så ändrar jag bara er förstasiffra (3:an) till en 4:a istället. Det var faktiskt en som hade exakt på siffran rätt på längden.


Så eftersom det inte var någon som hade helt rätt på vikten, så tar jag den som var närmast. Och så tar jag den som gissade exakt rätt på längden.


Här kommer svaret:

 

Så den som vinner och var närmast vikten och som får en länkning är: Tezzan

Och den som gissade på siffran rätt på längden och som också får en länkning är: Twiggzy


Grattis!

Av Therese Lindeberg - 11 januari 2011 19:15

Mysigare att ligga i mammas säng och vara inbäddad och ha det skönt...

 


...och att få sträcka på benen och ligga på sidan efter maten...

 


...än att sova i sin egen säng...

 


Nu har jag bestämt mig! Jag kommer att fortsätta med denna bloggen! Eventuellt kommer jag att föra över några inlägg från den gamla bloggen till den här. Hoppas att ni har överseende med att det kanske kan se lite rörigt ut i början, men det kommer bli bättre   

Av Therese Lindeberg - 11 januari 2011 17:32

Ja, som rubriken säger: Vågar ni er på en gissning om hur mycket Rasmus vägde idag och hur lång han är?

I tisdags vägde Rasmus 3202 gram, vad väger han nu?

I tisdags var han 45,1 cm lång, hur lång är han nu?

Närmast vinner en länkning i min blogg i en vecka!   


Svaret kommer att visas ikväll vid 20:00 tiden, så kom igen och gissa nu!


   Rasmus i bilen på väg till Lund idag.   


Förresten så tänker jag nog behålla denna blogg, och ta bort bloggen jag har på blogg.se. Denna bloggen kan man ju faktiskt fixa till så den blir mer personlig också. Eller hur?   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards